Kaip pagerinti, padidinti pardavimus?
Kaip pagerinti, padidinti pardavimus?
Kiekvienos verslo tikslas – pelnas. Vieni jo siekia bet kokia kaina, neatsižvelgdami į aplinką, kiti rinkoje žaidžia sąžiningai, stengiasi nepakenkti kitiems žmonėms, tačiau visiems verslininkas svarbų dirbti pelningai, uždirbti pinigus, tad rūpi, kaip gerinti, padidinti pardavimus, skatini visuomenėje prekės vartojimą ar paslaugų naudojimą.
Pagerinti ir padidinti pardavimus nėra taip lengva, kaip kartais gali atrodyti pažiūrėjus motyvuojančius vaizdelius, perskaičius sėkmės istorijas, kurių šiuo metu tikrai netrūksta. Iš tiesų reikia stengtis, dirbti ir, svarbiausia, suprasti, ko būtent reikia žmonėms, kurie galėtų būti Jūsų klientais. Tam, kad taip išsiaiškinti gali tekti sugaišti ne vieną mėnesį ir skirti nemažus resursus, tiek darbuotojų, tiek finansine prasme.
Esamam verslui padidinti pardavimus yra kiek paprasčiau nei visiškai naujai įsteigtai įmonei, nežinomam vardui atsigriebti savo rinkos dalį, todėl jei jau turite sukūrę produktą, jį naudoja tam tikras, tačiau Jūsų netenkinantis, kiekis žmonių – Jums tereikia didinti savo produkto žinomumą, kilstelėti pardavimų kartelę ir paskatinti žmones ne tik labiau naudotis Jūsų produktu, bet taip pat ir skatinti norą dalintis šia informacija, agituoti kitus žmones keisti savo įpročius ir pirkti ne konkurento, bet Jūsų produktą.
Tokį efektą mėgsta pabrėžti partizaninio marketingo specialistai bei šalininkai. Tai tikrai puikus būdas padidinti kai kurių prekių grupių pardavimus, tačiau nebus tinkamiausias sprendimas verslas verslui principu dirbančioms įmonėms, produktų ar paslaugų kūrėjams, pardavėjams. Čia veikia kiek kitokie metodai, padedantis pagerinti, padidinti pardavimus.
Vienas iš svarbiausių patarimų didinant pardavimus didesnės apimties paslaugoms ir prekėms yra požiūrio į žmogų keitimas. Į visus žmones, nesvarbu, šiandien su juo planuojate pasirašyti sutartį ar jo visai nepažįstate, reikia žiūrėti vienodai, su pagarba, manant, kad tai svarbus žmogus. Toks požiūris padeda ne tik parduoti savo paslaugą ar prekę, bet ir prideda sėkmės kitose gyvenimo srityse.
Galvojant, kaip pagerinti, padidinti pardavimus dažnai stengiamasi įvardyti visus savo pasiūlymo privalumus, tačiau tai nėra labai gerai. Pernelyg greitai išberiamos teigiamos savybės gali priversti klientą susimąstyti, persigalvoti, ieškoti kabliuko, dėl ko tai galėtų būti netiesa. Taigi, pajuskite tinkamą laiką papildyti savo pristatymą parduodamo objekto, bendradarbiavimo būtent su Jumis privalumus.
Dar viena klaida, kurią dažnai daro aukštesnės vadovybės spaudžiami pardavėjai, vadybininkai – skubėjimas ir kliento skubinimas apsispręsti. Duokite potencialiam pirkėjui laiko pagalvoti, nespauskite jo, leiskite susipažinti su visomis sąlygomis, tai vienintelis būdas palenkti jį į savo pusę, kadangi skubindami jį sukelsite nepasitikėjimą, priversite ieškoti kito pardavėjo ar kitų alternatyvų. Tą turi žinoti ir už sandorį atsakingas pardavėjas, ir jo valdžia.
Net ir labai geras pardavėjas negalės Jums padėti ir patarti, kaip pagerinti, padidinti pardavimus jei siūloma prekė nebus kokybiška, kaina bus pernelyg didelė ar bus visiškai bevertė. Tiesa, pasitaiko išimčių, kuomet ypač gera reklama, įtaigumas padeda produktus parduoti gerokai brangiau nei jie verti, tačiau tam turi nebūti alternatyvų, produktus turi tapti mados, o ne poreikio preke. Tačiau vėlgi, tai tinkama žiūrint į mažmeninė prekybą privatiems klientams, o ne verslui.
Triukas, padedantis skatinti pardavėją didinti pardavimų, sėkmingų sandorių skaičius – įvairios premijos. Tai gali būti 13-asis atlyginimas, taip pat puikiai tiks ir procentas nuo sandorio vertės, net ir egzotinė kelionė pardavėjui ir jo šeimos nariams yra puiki paskata stengtis ir būti geriausiu. Tačiau bet kuri premijos rūšis turi būti skiriama už pastangas, rezultatus, o ne kaip pakaitalas įprastam, konkurencingam atlyginimui, priešingu atveju yra tikimybė, kad net ir geras pardavėjas pasuks pas Jūsų konkurentą.
Jei vienu metu esate įmonės savininkas, produkto kūrėjas ir pardavimų vadybininkas – dirbti Jums tik lengviau, nes nereikia papildomai gilintis į produktą, jo savybes, taip pat, turite pakankamai motyvacijos, nes nuo to, ar parduosite, ar ne priklauso ir Jūsų įmonės likimas, pelnas. Žinoma, iš kitos pusės būti visų galų meistru nėra taip lengva, o ir laikas tampa ypač brangus, tačiau būtent Jūs turėtumėte geriausiai matyti potencialius klientus, greičiausiai ir paprasčiausiai įsiūlyti ir apibūdinti savo produktą. Dėl šios priežasties ypač smulkus verslas neretai veikia daug sėkmingiau nei vidutinio dydžio bendrovės. Be to, smulkieji verslininkai imami labiau vertinti, jais žmonės pradeda pasitikėti daug labiau nei stambesnėmis korporacijomis.
Siekdami pagerinti pardavimus, pakelti savo pelną turėtumėte daugiau dėmesio skirti ne pardavimų rezultatams ir skaičiams, o žvilgtelėti ir į patį pardavimo procesą, jį paanalizuoti, paieškoti galimų klaidų ir sprendimų, galinčių padėti pakeisti situaciją pardavimų diagramose. Tačiau nepamirškite, kad tam reikės daugybės Jūsų resursų: laiko, žmonių ir pinigų, todėl jei ruošiatės gerinti savo pardavimus, numatykite ir tai.
Verta nepamirši ir to, kad pardavimų menas nėra labai lengvas ir greitai perprantamas, todėl jei norite tapti geru pardavėju ar jų vadovu, turėtumėte skirti saviugdai ypač daug dėmesio. Padėti Jums gali įvairūs kursai, metodinės medžiagos, savianalizė ar kitų, Jums patinkančių pardavėjų darbo metodų stebėjimas. Tačiau pati svarbiausia – motyvacija, be jos jokie atsakymai į klausimus kaip pagerinti, padidinti pardavimus, pasiekti užsibrėžtą pelną, nebus vertingi.
Jei matote netikslumų, klaidinančios informacijos ar norite tinkamai papildyti konkretų straipsnį visiems įdomia informacija, rašykite mums el. paštu info@kaip.lt.
Komentarai:
Komentarų dar nėra. Būkite pirmi!Komentuoti: