Kaip numesti svorio nuo šlaunų, atsikratyti, sumažinti pilvą, pagurklį?

Pasidalink:
loading...

Svorio metimas – opi ir daugeliui aktuali problema. Deja, ne visuomet tenkina vien tik numesti svorio, norisi žinoti, kaip numesti svorio nuo šlaunų, atsikratyti ar bent sumažinti pilvą, pagurklį. Tam galioja visai kitokie, atskiri patarimai nei tiesiog metant bendrą kūno svorį.

Atsikratyti svorio nuo šlaunų gali padėti speciali programa, kurios pagrindas – aktyvi veikla, sportas. Mankštinimąsi ir sporto pratimus teks papildyti ne kuo kitu, o subalansuota, saikinga mityba. Idealiausia valgyti 5-7 kartus per dieną labai mažomis porcijomis, tačiau jei dirbate įtemptai, neturite tiek pertraukų, valgykite bent 4-5 kartus. Turėkite omenyje, kad kuo dažniausiai valgysite, net ir mažomis porcijomis, tuo mažesnė tikimybė, kad jausite alkį. Produktai, kuriuos rinksitės maisto gamybai turėtų būti neriebūs, kuo sveikesni ir nepagardinti priedais, kurie skatina didesnį maisto vartojimą.

Kuomet viskas aišku dėl maisto ir produktų, metas pradėti mankštintis ir sportuoti. Žvalų rytą garantuos rytinė, nesudėtinga mankšta, kurios metu didžiausias dėmesys bus skiriamas šlaunims, tad pradėkite nuo pritūpimų. 3 kartus po 10 pritūpimų – puiki ryto mankštos (tačiau tiks ir pietų ar vakaro mankštai) programa. Kadangi pritūpimai greit pabos, juos galima paįvairinti įtūpstais ar kitais kojų pratimais.

Pasidalink:

Mankštos ir sveikesnė mityba – dar ne viskas. Šlaunis, o kartu ir visą bendrą svorį, mažinti padės bėgiojimas (tą geriausia daryti antroje dienos pusėje), plaukiojimas baseine ar net atvirame vandenyje (ežere, tvenkinyje), važinėjimas dviračiu ir kitos sporto šakos, kurių metu aktyviausiai juda kojų raumenys.

Padėti numesti svorio nuo šlaunų gali ir specialūs kremai ar kitos priemonės. Dažniausiai tai anticeliulitinės priemonės, kurių pirminė paskirtis naikinti celiulito žymes, o kartu mažėja ir šlaunų apimtis, pastebimai artėjama prie išsikelto tikslo, tačiau vis tiek reikia nepamiršti, kad svoris nuo šlaunų ir jų apimtis per keletą dienų nesumažės, reikia būti nusiteikus skirti pakankamai laiko šiam procesui ir kiekvieną dieną stengtis, vykdyti savo išsikeltus sporto tikslus, nesusigundyti nesveiko maisto pagundomis.

Pasidalink:

Sumažinti svorį ant šlaunų galima sportuojant, tačiau kaip atsikratyti, sumažinti pilvą? Geriausias atsakymas – bandykite mažinti bendrą savo kūno svorį ir atsisakyti daug cukraus bei kitų saldiklių turinčių produktų, tarp jų net ir dietinių (pavyzdžiui dietinių gaiviųjų gėrimų). Tuo tarpu reikėtų didinti prieskonių vartojimą (kai kitos dietos tą bando nepagrįstai drausti). Prieskoniai ne tik puiki priemonė suteikti maistui geresnį skonį, pagardinti jį, bet taip pat ir mažina apetitą, sukuria sotumo jausmą. Jei galite pasigirti stipriu ir nejautriu skrandžiu, mėgaukitės aitriosiomis paprikomis, citrinomis – tai puiki priemonė prieš didelį pilvą.

Žinoma, prie maisto priderinkite ir fizinę mankštą. Mankštinkite viršutinius ir apatinius pilvo raumenys (tam, deja, netinka visų taip pamėgti atsilenkimai), užsiimkite joga – visa tai kuo puikiausiai padės pagreitinti per didelio pilvo atsikratymo procesą ir nekels daug rūpesčių, nereikalaus tokios valios, kokios reikalauja sudėtingos ir griežtos dietos, kurių dalis padeda tik laikinai.

Pasidalink:

Kuomet žinote kaip numesti svorio nuo šlaunų, kaip sumažinti pilvą, reiktų pasidomėti ir pagurklio mažinimu, kuris dažnas viršsvorio turinčių žmonių palydovas. Jo, kaip ir daugelio kitų su svoriu susijusių nereikalingų gramų ir kilogramų padės atsikratyti aktyvus gyvenimas ir sveika mityba. Pagurkliui mažinti rekomenduojami didelio krūvio pratimai, tokie kaip važinėjimas dviračiu, bėgiojimas, elipsiniai treniruokliai. Tuo tarpu ryte ir vakare naudinga mankštinti kaklo raumenis, tam kuo puikiausiai tinka galvos užvertimas, sukimas ratu, lenkimas tai į vieną, tai į kitą pusę, tačiau nederėtų skubėti, šie pratimai turėtų būti atliekami iš lėto, lyg atsipalaidavimui.

Labai svarbūs organizmui yra skysčiai. Didelis skysčių kiekis organizme padės atsikratyti tiek pagurklio, tiek ir norint atgaivinti odą, kūną. Be viso to, vanduo sukuria iliuziją, apgauna skrandį ir numalšina alkio jausmą, todėl daug geriant tyro vandens valgoma saikingiau, atsisakoma daugumos užkandžių ir dėl to mažėja tiek pagurklis, tiek ir bendras kūno svoris.

Ieškodami būdų kaip sumažinti pagurklį, galvodami kaip atsikratyti ar bent iš dalies sumažinti pilvą, numesti svorio nuo šlaunų, imkitės aktyvaus gyvenimo. Sportuodami, daug judėdami ne tik atsakysite į sau kylančius klausimus, bet taip pat ir pagerinsite savo savijautą, sustiprinsite kūną ir gerai praleisite laiką.

Pasidalink:

Jei matote netikslumų, klaidinančios informacijos ar norite tinkamai papildyti konkretų straipsnį visiems įdomia informacija, rašykite mums el. paštu info@kaip.lt.

Komentarai:

Komentarų dar nėra. Būkite pirmi!

Komentuoti:

Kiek bus 3+1=?  (patikrinimas, ar formą pildo ne "robotas")