Kaip auginti raumenis?

Grupė: SPORTAS
Pasidalink:
loading...

Kaip auginti raumenis?

Raumenų auginimo klausimas kyla ne vienam vyrui (nors būna, kad tuo domisi ir moterys). Pirmas žingsnis, kurį padaro dauguma – užsirašo į sporto klubą. Tai nėra blogai, tačiau toli gražu ne viskas, ką reikėtų daryti. Vien tik nuolatinis lankymasis sporto klube nepadės pasiekti greitų ir kokybiškų rezultatų, reikia įdėti šiek tiek daugiau pastangų.

Labai svarbi yra tinkama mityba, kuri neįmanoma be pakankamo baltymų kiekio, kadangi baltymai yra raumenų statybos pagrindas. Žinoma viso savo maisto raciono nevertėtų paversti vien tik baltymais, tačiau jų kiekis turėtų būti šiek tiek didesnis nei įprastai.

Pasidalink:

Galvojant kaip auginti raumenis reikėtų daugiau dėmesio skirti tokiam pratimui, kuris suteikia didžiausią efektą. Žinoma, vieno pratimo visą dieną atlikinėti nereikia, jį reikia kombinuoti ir su kitais, papildyti, nepamiršti apšilimo ir kitų raumenų, kurių žmogaus kūne yra visa galybė. Dažniausiai didinami rankų raumenys, todėl populiaru susikoncentruoti ties prisitraukimais, atsispaudimų atlikimu, spaudimo treniruokliais sporto salėje ar klube.

Nepersistenkite ir visos dienos sporto klube nepraleiskite, tam visiškai užteks vos 1-2 valandų per dieną. Taip pat, padidėjus užimtumui nepamirškite tinkamos ir gana dažnos mitybos – norint užsiauginti raumenis būtina maitintis daugiau nei 3 kartus per dieną (vienas geriausių dalykų yra sotūs pusryčiai, lengvi priešpiečiai, saikingi pietūs, alkį apmalšinantys pavakariai ir sveika, tačiau jokiu būdu ne vėlyva, vakarienė. Tai yra penki pernelyg neapkrauti maitinimaisi per dieną.

Pasidalink:

Kadangi mityba labai svarbi, susidarykite planelį, ką kokią dieną valgysite, susipirkite reikiamus produktus iš anksto, kad netyčia nepritrūktumėte reikiamo maisto šaldytuve ir negriebtume to, kas Jums ne itin tinka ir kenkia raumenų didinimui. Taigi, pasirūpinkite, kad Jūsų šaldytuve būtų kiaušinių, jautienos, vištienos krūtinėlės, varškės, lašišos, riešutų, o smaližiams būtina turėti juodo šokolado.

Kiaušiniuose yra ypač daug baltymų, todėl tai vienas populiariausių produktų, kuriuos vartoja sportuojantieji. Dažnai kiaušinis yra geriamas, tačiau tai tinka ne kiekvienam. Jei Jums labiau prie širdies virtas kiaušinis, tiesiog atskirkite baltymą nuo trynio (trynys nelabai naudingas, jame daugiau cholesterolio nei naudos), suvalgykite porą virtų kiaušinio baltymų. Papildyti kiaušinius puikiai gali varškė, kurioje yra gausu greitųjų baltymų. Verta žinoti ir tai, kad iš varškės pasisavinama labai daug baltymų, gerokai daugiau nei iš kitų produktų.

Pietums kiaušiniai ar varškė nelabai sotu, todėl linkstama prie mėsos. Kiaulienos reikėtų vengti didžiuliu spinduliu, o ją pakeisti liesa raudona mėsa, vištos krūtinėlėmis, jautiena. Jautienoje apstu ne tik naudingų baltymų, bet ir omega-3 rūgščių, kurias dauguma linkę pasisavinti ne su maistu, o vartodami maisto papildus, taip be reikalo išleisdami pinigus ir kimšdami į save cheminius gaminius. Kaip ir jautiena, taip puikiai pietums tinka ir lašiša. Ji dar labiau pagreitiną siekiamą rezultatą, todėl jei mėgstate šią puikią žuvį – Jums tiesiog pasisekė.
Po treniruotės jėgas per ypač trumpą laiką gali padėti atgauti riešutai. Jie padeda auginti ne tik didelius, bet ir sveikus raumenis, suteikia organizmui vitaminų. Atgauti jėgas, sumažinti nuovargį padeda ir šokoladas – todėl nevenkite geros kokybės juodo (ne pieniško) šokolado, tai ne tik naudinga, bet ir leis save palepinti.

Galvodami kaip auginti raumenis nepamirškite kitų savo kūno dalių, bendros savijautos. Po sunkios treniruotės, net ir jausdami šiokį tokį nuovargi verčiau ramiai pasivaikščiokite, pajudinkite kojas, įkvėpkite gryno oro, o ne atsisėskite prieš televizoriaus ar kompiuterio ekraną. Grynas oras labai svarbus Jūsų raumenims, o be jo neįmanoma ir gera savijauta, kuri vėlgi daro įtaką raumenų dydžiui – visai kaip užburtame rate.

Sveika mityba, aktyvios ir reguliarios treniruotės – didžioji dalis to, kas padeda padidinti raumenis, pasiekti savo užsibrėžto rezultato, tačiau labai dažnai pamirštama dar viena smulki detalė – geras miegas. Tinkamai išsimiegoję (suaugusiems žmonėms užtenka bent 8 valandų miego) turėtumėte dar greičiau pasiekti rezultato, jaustis geriau ir turėti jėgų kitos dienos treniruotėms. Kokybiškam miegui būtinos ne tik 8 valandos, bet taip pat ir patogi, Jums tinkama lova, kokybiškas čiužinys, taip pat labai svarbu, kad miegojimui skirta patalpa būtų išvėdinta, nes miegas šviežiame ore yra net iki kelių kartų kokybiškesnis.

Išpildę visas sąlygas, aktyviai sportuodami ir mėgaudamiesi augančiais raumenimis po 3-5 savaičių padarykite nedidelę pertrauką ar per pusę sumažinkite tempus, kad raumenys gautų poilsio, o po savaitės vėl grįžkite prie įprastų tempų, tai padės apsaugoti raumenis nuo pertempimo, sumažins traumų rizika ir padės neprarasti užsiaugintų raumenų.

Pasidalink:

Jei matote netikslumų, klaidinančios informacijos ar norite tinkamai papildyti konkretų straipsnį visiems įdomia informacija, rašykite mums el. paštu info@kaip.lt.

Komentarai:

Komentarų dar nėra. Būkite pirmi!

Komentuoti:

Kiek bus 9+3=?  (patikrinimas, ar formą pildo ne "robotas")